مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-06بين الملل

الاخبار| غارت نفت یمن توسط «منصور هادی» و ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی


رییس جمهور فراری و مستعفی یمن و شبه نظامیان وابسته به وی با کمک ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در حال غارت و قاچاق نفت یمن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبه نظامیان حزب الاصلاح وابسته به عبد ربه منصور هادی رییس جمهور فراری و مستعفی یمن در حال قاچاق نفت این کشور و فروش آن به طرفهای خارجی هستد.

در فرآیند قاچاق نفت، شرکت نفتی صافر نقش اصلی را ایفا می کند و دهها تانکر حامل نفت خام سبک که از میادین نفتی استان مأرب استخراج می شود، توسط تروریستهای وابسته به هادی قاچاق می شود.

روزنامه گزارش داد که به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می دهد، سلطان العراده استاندار مأرب وابسته به الاصلاح با کمک یک تاجر به نام عبد الله عیشان دستگاه پالایش نفت خریداری کرده است.

این دستگاه از یک ماه پیش فعال شده و روزانه 70 هزار لیتر نفت و گازوییل تولید می کند که در بازار سیاه مأرب به فروش می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، علاوه بر این دستگاه، دستگاههای دیگری در خارج از منطقه نفتی صافر وجود دارد که در آن نفت پالایش می شود و فرماندهان نظامی و برخی از عناصر وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی در قاچاق این نفت دست دارند.

بنا بر این گزارش، حدود پنج هزار بشکه نفت روزانه توسط یک شرکت نفتی وابسته به هادی از منطقه صافر به منطقه شرق عیاذ (بین استانهای مأرب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاخبار| غارت نفت یمن توسط «منصور هادی» و ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی

الاخبار| غارت نفت یمن توسط «منصور هادی» و ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی